Ujjlenyomatos bejelentkezzésel használható a legnagyobb online divatportál appja

Kütyü Magazin - 2015. szeptember 17.

Az Apple store „best new application” kategóriába sorolta a Fashion Days mobil vásárlásra készített alkalmazását. A jelenleg több mint 250 ezer letöltésnél járó, iPhone-ra, iPadre és Androidra fejlesztett applikációba való belépéshez pedig csak egy digitális ujjlenyomatra van szükség.

Az Apple szerkesztői csapata szeptemberben a legjobbak közé sorolta a Fashion Days iPhone vásárlási szoftverét többek között az Instagram és az Airbnb mellett. A döntést olyan szempontok szerint hozták meg, mint az innovatív dizájn, a közvetített hangulat, a minőség és a használati gyakoriság.

A bevezetés óta az iPhone-ra, iPadre és Androidra fejlesztett Fashon Days applikáció töretlenül áll az az első helyen az ingyenes alkalmazások között. Ezt erősíti az App store ajánlója, mely 14 országban buzdítja a felhasználókat, köztük van Románia, Bulgária, Magyarország, Csehország, Ciprus, Szlovákia, Szlovénia, Észtország, Görögország, Lettország, Litvánia, Málta, Lengyelország és Portugália.
 


Sebastian Gherman, a Fashion Days mobilalkalmazás fejlesztési csoportvezetője szerint a jelenleg 250 ezer letöltést számláló program az „útközben” lévő vásárlók számára olyan gyors és hatékony megoldást kínál, mint például a kulcsszavas keresés és a termék jellemzőire szűrhető lista. Ugyanakkor a legrövidebb idő alatt megvalósuló vásárlás sikerének kulcsa mindenképpen az innovatív, ujjlenyomatos bejelentkezési funkció az arra alkalmas eszközökön.
 


Mára a svájci alapítású online divatportál elérte, hogy összmegrendeléseinek mintegy 40%-a az új felületről érkezzen. Ezt a növekedési tendenciát tükrözi a magyar piaci helyzet is. Szász Judit, a Fashion Days Magyarország marketing menedzsere elmondta, hogy az elmúlt egy évben a mobileszközökről leadott megrendelések aránya mind Magyarországon, mind az egész iparágban kiugróan magas volt. Itthon a leadott megrendelések 33,92%-a érkezett az applikációt használóktól, míg ez a szám az egy évvel korábbi időszakban mindössze 26,41%-ot tett ki. 

Idén a közel félmillió terméket kínáló portál nemcsak az applikációi fejlesztéseire fektetett komoly hangsúlyt, de a saját vásárlóitól kapott visszajelzések alapján a webshop is jelentős fejlesztésen esett át. A kulcsszavas keresés, a színre, árra, termékkategóriára vagy márkára szűrés mellett az új termék aloldalon még nagyobb képek segítik a döntést, illetve a keresések alapján hasonló termékeket is kínál a shop.

 

Vissza