Eltűnnek az elválasztókeretek a videofalon

Kütyü Magazin - 2016. január 11.

Smart Signage néven mutatott be olyan megoldásokat a múltheti CES-rendezvényen a Samsung, amelyek révén minimalizálhatóak az elválasztó keretek a videofalon, illetve áttetszővé varázsolható az OLED kijelző.

„Napjainkban a kijelző technológiák felhasználóinak egyértelmű, meggyőző és könnyen hozzáférhető információra van szükségük, legyen szó akár videojátékok készítéséről vagy a kedvenc boltjukban értékesített termékekről – nyilatkozta Seog-gi Kim, a Samsung Electronics kijelző üzletágának alelnöke. –  A felsőkategóriás monitoraink, valamint signage technológiánk megalkotásakor ezeket a felhasználói igényeket tartottuk szem előtt, hogy meggyőző vizuális tartalmakat, és új interaktív lehetőségeket hozzunk létre üzleti és otthoni felhasználásra egyaránt.”

A Samsung új UHF-E (extrém vékony kávájú) videofalával bővülnek az üzleti és kiskereskedelmi ügyfelek lehetőségei is, hogy a nagy méretarányt igénylő üzeneteiket is hatékonyan közvetíthessék. A kávától káváig terjedő dizájnnal (a felső és bal oldali részen 0.9mm az alsó és jobb oldali részen pedig 0.5mm) az UHF-E a világ legvékonyabb keretével rendelkező videofala. A minimálisra csökkentett káva nem vonja el a nézők figyelmét, így teljes egészében a készülék által megjelenített, gazdag vizuális tartalmakra koncentrálhatnak.

A beltéri felhasználásra optimalizált Samsung UHF-E videofal ötvözi a vizuális minőséget a professzionális digital signage technológiával. Minden UHF-E kijelző olyan gyári beállításokkal rendelkezik, amellyel a képek kiváló minősége hosszú távon is fenntartható. A beágyazott ACM chip szabályozza a képi tartalmak speciális színbeállításait, és egységessé teszi a megjelenítést. A kifejezetten tartós kivitelű UHF-E videofalat a folyamatos üzemelésre tervezték, így a tartalomsugárzás eltérő fényviszonyok között is zavartalan lesz.

 

Figyelembe véve a vállalati, kiskereskedelmi, szórakoztatóelektronikai, sport, valamint szállítmányozási területen tevékenykedő partnereinek növekvő számát és a részletesebb képi megjelenítés iránti igényüket, a Samsung továbbfejlesztette LED Signage megoldásait. A Samsung LED Signage kijelzőket elsőrangú diódákkal, valamint minőségi pixel konfigurációkkal látták el. Az új fejlesztéseknek köszönhetően a nagy képernyős LED Signage felhasználói a Samsung legújabb televízióihoz hasonló, valósághű képminőséget, mély kontrasztokat és magas fényerőt kapnak.

A Samsung megmutatja, hogyan tudják a kiskereskedelmi fókuszú kijelző technológiák – mint a tükör és áttetsző OLED kijelzők, valamint az ultra vékony kerettel ellátott videofalak –  egy még kényelmesebb, információ alapú és személyre szabott élménnyé tenni a vásárlást. 

Ahogy a vásárló belép az üzletbe, a kereskedő egy tükröződő kijelzőn keresztül máris kapcsolatba léphet vele, és az egész vásárlási folyamat során jelen lehet. A kijelzők tükröződése (65 százalék), a magas fényáteresztés (90 százalék) és a keret nélküli design új kapukat nyit a kereskedőnek, lehetővé téve hogy azonnal finomítsa és közvetítse a vevőnek szánt üzeneteit, az üdvözléstől kezdve, egészen a limitált idejű speciális ajánlatokig.

A Samsung 55 colos áttetsző OLED kijelzőjén keresztül teljes egészében látható a termék, mindez egy informatív és megnyerő formában. Ezen felül, a megnövelt fényerősségnek (150 nit), az átláthatóságnak (45 százalék) és a színképzésének (Adobe RGB 100 százalék) köszönhetően, demo felvételek és real-time promóciós anyagok is lejátszhatók a készüléken

Vissza