Különféle életmódokhoz szabott kreatív ötleteket visz az LG a CES-re

Kütyü Magazin - 2024. január 3.

Az LG Electronics (LG) idén egy innovatív és úttörő termékcsaládot készül bemutatni a világ legnagyobb szórakoztatóelektronikai és informatikai kiállításának számító CES-en.

A társaság kísérleti fázisban lévő innovatív termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztésével foglalkozó marketingplatformja, az LG Labs külön kiállítóteret kap. Ezúttal az LG Labs zóna a tavalyihoz mérve kétszer akkora területen várja a különböző életstílusokhoz igazodó kreatív ötletek és vásárlói élmények iránt érdeklődőket.

A kiállítás egyik fénypontja az LG Labs által készített DukeBox bemutatója lesz. Ez egy olyan audiotermék, amely kiválóan ötvözi a csöves erősítő által nyújtott egyedi hangzást a legmodernebb átlátszó OLED panel technológiával. Az eszköz azzal a céllal készült, hogy a múltból ismert audiomegoldás és a legmodernebb technológia ötvözése révén új audiovizuális élményt nyújtson egy modernizált zenegép formájában. Az eszköz alján található előlapi hangszórók és a felül elhelyezett 360 fokos hangszóró segítségével a hangzás körbeveszi a hallgatót. Az OLED-kijelző átlátszósága állítható, így egy üvegdobozba zárt vákuumcsöves hangrendszerre emlékeztető, magával ragadó vizuális hatást hoz létre. A DukeBox ráadásul sokoldalúan használható, így alkalmas például kiváló minőségű filmek lejátszására, vagy akár egy kandalló hangulatának megteremtésére is.

 

 

Az LG bemutatja a Bon Voyage továbbfejlesztett változatát is. Ez egy testre szabott élettér, amelyet úgy terveztek, hogy az otthoni életminőséget kiterjessze a természetbe. A vásárlói visszajelzések alapján a Bon Voyage-t egy kemping utánfutó méretére tervezték át, optimalizálva a helykihasználást és a mobilitást. A 2 méter széles, 3,8 méter hosszú és 2,2 méter magas lakókocsi különböző bútorokkal és készülékekkel – többek között ággyal, hűtőszekrénnyel, elektromos tűzhellyel, víztisztítóval, Stylerrel és cipőápolási termékekkel – rendezhető be. Sokoldalúsága lehetővé teszi, hogy a felhasználók bárhol kényelmesen használhassák, ugyanis beltérben is könnyen leparkolható, és az autóhoz is egyszerűen csatlakoztatható.

 

 

A kiállítótérben egy kapszulás kávéfőző, a DUOBO is bemutatkozik, amely egyszerre két különböző kávékapszulából képes lefőzni a feketét. A terméket az űrkutatás ihlette, és először egy crowdfunding kampány keretében mutatták be az Egyesült Államokban. A helyszínen a DUOBO nagyméretű modellje a CUBO űrállatfigurával együtt lesz látható.

Ezeken kívül az LG olyan termékeket is kiállít, mint az LG CineBeam Qube, az LG Gram Fold, az LG XBOOM, az LG StanbyMe Go, az LG Tiiun Mini és a brid.zzz by LG Labs, amelyek mind a vállalat bátor és innovatív szemléletét tükrözik. 

Hyo-eun Kim, az LG márkamenedzsment részlegének alelnöke és vezetője kifejezte a vállalat elkötelezettségét az iránt, hogy a vásárlók világszerte első kézből tapasztalhassák meg az LG úttörő gondolkodását megtestesítő innovatív termékeket és szolgáltatásokat.

Vissza