Szűrés
A(z) Viber kulcsszót tartalmazó cikkek
A Viber az üzenetküldésen túl
A nyár beköszöntével elérkezett az esküvőszezon is. Napjainkban megfigyelhető az a tendencia, hogy egyre több pár dönt úgy, nem fogad hivatásos szakembert, hanem egyedül vág neki a szervezésnek. Ennek számos oka lehet, de mivel még sosem volt ennyire drága a boldogító igen, mint most, legtöbben a költségek csökkentése miatt döntenek úgy, hogy inkább esküvőszervező nélkül birkóznak meg a feladattal.
Az üzenetküldő alkalmazások segítenek elérni az Y és a Z generációt
A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy gyorsan kell digitalizálódnia. Az újabb generációk szülöttei számára a mobiltelefonok kiemelt fontossággal bírnak: gyors, kényelmes és könnyen navigálható hozzáférést szeretnének a szolgáltatásokhoz. Mivel az Y és a Z generáció közel fele online szeretne hozzájutni a szükséges információkhoz, a banki szolgáltatások iránti elvárásaik eltérnek a szüleikétől.
A magyarok inkább felhívják az anyukájukat, mintsem napi több üzenetet küldenek
Az anyák napja remek alkalom arra, hogy örömet szerezzünk az anyukáknak, és még jobban kifejezzük hálánkat odaadásukért és gondoskodásukért. Mivel az anyák napját a világ különböző országaiban másképp ünneplik, a Viber szerette volna megtudni a magyarországi felhasználóitól, hogy ez a fontos nap hogyan jelenik meg náluk a platformon történő kommunikációban.
5 digitális tipp a kiskereskedők és az e-kereskedelemben dolgozók számára
A mai, rendkívül versenyorientált e-kereskedelmi környezetben a kiskereskedőknek minden rendelkezésükre álló eszközt fel kell használniuk ahhoz, hogy kapcsolatba lépjenek vásárlóikkal, növeljék az eladásokat, és felülmúlják versenytársaikat. Vessünk közelebbi pillantást arra, hogyan használhatják ki a vállalkozók a digitális és technológiai lehetőségeket az e-kereskedelemben!