Szűrés

A(z) Esport1 kulcsszót tartalmazó cikkek

Ismét itt az esport CUP powered by Telekom

2023. október 16. -

Harmadik alkalommal 2023. december 2-án rendezik meg a budapesti Telekom épületben az esport CUP powered by Telekom eseményt, amely egész napra izgalmas programokat tartogat a versenyzőknek és a kilátogató érdeklődőknek egyaránt. Az Esport1-gyel közösen szervezett League of Legends és Wild Rift bajnokságon értékes nyereményekért mérhetik össze erejüket a jelentkezők az esport CUP powered by Telekom versenyen, a selejtezőket élőben streamen keresztül, a döntőt pedig a helyszínen is követhetik az érdeklődők. A nevezés október 16-án indul, a szervezők az Esportmanager versenyfelületén várják öt fős csapatok jelentkezését.

Tovább

Kimagasló e-sport élményt kapott 150 versenyző a Telekom és az Esport1 jóvoltából

2022. november 30. -

2021 után, november utolsó hétvégéjén ismét megrendezésre került az esport CUP powered by Telekom helyszíni e-sport verseny, amely ezúttal már három ország - Csehország, Szlovákia és Magyarország - részvételével, vérbeli regionális esport eseménnyé nőtte ki magát. Az egész napos, maratoni verseny végén egy magyar csapat lett a végső győztes.

Kulcsszavak: Telekom, Esport1, e-sport
Tovább

Konferencia az e-sportról

2022. november 19. -

A Magyar E-sport Szövetség 2022. november 17-én második alkalommal rendezte meg az Esport1 és az Esportmilla együttműködésével az ESTB – E-sport Tudásbázis című konferenciát, amelynek célja a többi között az e-sportban lévő karrierlehetőségek bemutatása, a magyar e-sport-szervezetek fejlesztése, a hazai és nemzetközi e-sport-közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, külön hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira és előnyeire. 

Tovább

A felnőtt lakosság 56 százaléka szokott játszani videójátékokkal

2022. június 22. -

Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem lassította – a többi között ez derül ki abból az országos reprezentatív közvélemény-kutatásból, amelyet idén áprilisban készített az eNET az Esport1, az Esportmilla és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével. A legfrissebb felmérés szerint ugyanakkor a hazai e-sport-bázis költése az elmúlt egy esztendőben elérte a 65 milliárd forintot, amihez az e-sport-közösség gyarapodása mellett a fizetőképes réteg növekedése és az áremelkedés is hozzájárult.

Tovább