Így használják a magyarok az okostévét

Kütyü Magazin - 2018. november 22.
Cikk csatolmány

Az okostévék az elmúlt években hatalmas fejlődésen mentek keresztül, és a magyar fogyasztók is egyre szélesebb körben használják ki a készülékek által nyújtott lehetőségeket. 

Tovább

Virtuális utazás a KLM segítségével

Kütyü Magazin - 2018. november 22.
Cikk csatolmány

Mindig is vágyott arra, hogy otthonában, a fotelben ülve utazhasson el messzi, egzotikus tájakra? A KLM iFly virtuális valóság programjával ez többé nem álom, hiszen ki sem kell tennünk a lábunkat a lakásból ahhoz, hogy egy majdnem élethű utazási élménnyel legyünk gazdagabbak! 

Tovább

Újabb iskolákkal bővült a HiperSuli digitális oktatási program

Kütyü Magazin - 2018. november 21.
Cikk csatolmány

Újabb 4 intézmény csatlakozásával 20-ra nőtt a Telenor HiperSuli programjában aktívan résztvevő iskolák száma. A program elsődleges célja, hogy a pedagógusokat ösztönözze a digitális oktatási módszertanok kipróbálására, gyakorlására és tanári közösségben való megosztására.

Tovább

Már elérhető az OTRS 7

Kütyü Magazin - 2018. november 21.
Cikk csatolmány

A merev struktúrák már a múlté. Ma az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások vezető szolgáltatója, a piacon elérhetővé teszi az OTRS 7-et. 

Tovább

Tanulás tableten – a tanrendhez igazodva újul meg a Vodafone Digitális Iskola Programja

Kütyü Magazin - 2018. november 18.
Cikk csatolmány

A 2018/2019-es tanévben megújul a Vodafone Digitális Iskola Programja, amely három új partnernek köszönhetően számos izgalmas elemmel bővül. A Nemzeti Köznevelési Portál, a LEGO Education program és a Tanoda program bevonásával a Digitális Iskola Program szélesíti a diákok és tanárok elérését, mélyíti a digitális tudást és élménnyé teszi a tanulást.

Tovább

Ezek a legjobb játékok 2018-ban az Ország Játéka verseny szerint

Kütyü Magazin - 2018. november 16.
Cikk csatolmány

Kiosztották az Ország Játéka pályázat szakmai- és közönségdíjait kilenc játékkategóriában. A hazai játékpiac rangos szakmai vetélkedőjét immár hatodik alkalommal rendezték meg. A versenyre benevezett játékújdonságok száma idén 84 volt, a forgalmazók, a közönségdíjra pedig több, mint 42.000 szavazat érkezett. 

Tovább

Zöld utat kapott a Laurel önkiszolgáló pénztárgépe

Kütyü Magazin - 2018. november 15.
Cikk csatolmány

1955. augusztus 27. – ezen a napon nyitották meg Budapesten az első, önkiszolgáló rendszerben működő csemegeboltot. A lépés ésszerű volt és innovatív – nem oldhatott meg minden problémát, amit a kereskedelemben tapasztaltak a vásárlók, de jelentős előrelépés volt például a pénztáraknál és pultoknál kígyózó sorok felszámolásának terén. 63 év telt el azóta, ám a fejlődés nem áll meg: a Laurel A232-es számon megkapta az engedélyt az első, hazai fejlesztésű önkiszolgáló rendszerének bevezetésére.

Tovább

Négy országban streamel a Sony-nak az OTT-One Nyrt.

Kütyü Magazin - 2018. november 14.
Cikk csatolmány

Együttműködésre lépett a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett OTT-One és a Columbia Pictures Corporation Limited. A megállapodás értelmében Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, a Lengyel Köztársaságban és Romániában is a magyar informatikai vállalat lesz a technológiai kiszolgálója a Sony Corporation leányvállalata induló „Sony Networks” nevű online videómegtekintő alkalmazásának.

Tovább

Elfelejtette, hogyan kell használni a tollat? – Az SAP Inscribe-bal újra a kedvence lesz

Kütyü Magazin - 2018. november 12.
Cikk csatolmány

Új szintre emeli az ember–számítógép kommunikációt az SAP megoldása. A mesterséges intelligenciával működő Inscribe lehetővé teszi, hogy a vállalati felhasználók minden eddiginél egyszerűbben juthassanak hozzá a kívánt információkhoz, és hogy a kapott adatokat – a felmerülő igények alapján – gyorsan és hatékonyan tudják módosítani és újrastruktúrálni.

Tovább

Az Accenture új AI-botokat fejlesztett ki betegek számára

Kütyü Magazin - 2018. november 12.
Cikk csatolmány

Az Accenture két interaktív virtuális robotasszisztenssel bővítette Intelligent Patient Platformját. Ella és Ethan olyan asszisztensek, akik folyamatosan tanulnak és képzik magukat a mesterséges intelligencia (AI) által, képesek intelligens javaslatokat tenni a betegek, az egészségügyi szolgáltatók és az ápolók közötti interakciókra. A vállalat a betegek egészségi állapotának javítására és kellemesebb körülmények biztosítására fejlesztette ki a botokat.

Tovább