Próbáld fel otthon, ha tetszik, tartsd meg vagy küldd vissza egyszerűen

Forrás: Business Online - 2021. február 10.

A webes rendelések évről évre egyre nagyobb teret hódítanak a kereskedelemben. Erre a tendenciára a pandémia csak ráerősített. Sok kereskedő váltott a bizonytalan offline, hagyományos bolti kiszolgálás helyett online eladási módra.

Vagy párhuzamosan üzemelve, átgondolva a készletezést és nyitvatartást tereli vásárlóit a webáruház kínálta lehetőségek felé. Egyre többen és egyre rutinosabban választják ezt a kényelmes megoldást az otthon biztonságából. 

Webshopból rendelni ma már természetes

Míg korábban csak könyvet, háztartásban használatos kisebb-nagyobb eszközöket, lakástextíliát rendeltek az emberek, mára mindennapossá vált, hogy az élelmiszerektől kezdve a kozmetikumokon át a ruházatig, cipőig gyakorlatilag mindent egyszerűen és könnyen megrendelhetnek. 

Igaz akad, aki úgy véli, hogy olyan terméket, amit próbálni kell, képtelenség úgy vásárolni, hogy nincs lehetőség belebújni. Legyen mód megnézni a tükörben, hogy jól áll-e, vagy menni benne pár lépést, hogy megfelelő-e a méret, és elég kényelmes viselet lesz-e hosszú távra a kiszemelt lábbeli.

Ezek a berögződések részben érthetők, hiszen a megszokott vásárlási helyzetekhez képest merőben új lehet online rendelni cipőt annak, aki korábban csak próba után vásárolta meg a szezon új darabjait

Ennek az aggálynak a feloldására hozta létre a Borgo cég az online vásárláshoz köthető otthoni próbálást, méghozzá úgy, hogy a vevő minden szempontból biztonságban érezhesse magát. 

Próbafülke otthon

A tervük az volt, hogy a vásárló jobban érezze magát, mintha a boltba térne be. Még több figyelmet és extra szolgáltatást kapjon az online rendelések leadásával. 

A Borgo által létrehozott ingyenes, kézből-kézbe csere kényelmet és bizalmat nyújt vevőiknek. Talán úgy tűnik, hogy ez a plusz csak a vásárlónak éri meg, a kereskedő miért vállalná magára az ingyenesen biztosított cserét. Ők azonban úgy vélik, hogy az online piac még csak most indul igazán, stabil vevőkört kívánnak kialakítani a kényelmi szolgáltatásukkal. 

Lehet, hogy ez a hozzáállás csak évek múlva térül meg, de úgy vélik, a bolti vásárlások egyre jobban háttérbe szorulnak, ezért mindent meg kell tenni, hogy a vásárlók pont őket válasszák az online piacon. 

Ha nem tetszik a termék, cseréld egyszerűen!

A visszaküldött termékek procedúrája sokaknak ismert, amennyiben nem felel meg egy termék, a cég megvizsgálja a panaszt, majd egyeztet a vevővel, hogy csereterméket vagy visszatérítést szeretne.

A Borgo divatcég a Próbafülke az otthonodban szolgáltatásával egyszerűsíti és kényelmessé teszi az otthoni vásárlást és a cserét is. A termék átvétele után 30 napig lehet otthon próbálni, akár a ruhatár több darabjával megnézni, hosszabb ideig tesztelni, hogy kényelmes-e a cipő.

Ha mégsem jó, az ügyfélszolgálat felé e-mailben kell jelezni a csereszándékot. A csereterméket másnap ingyenesen szállítja a futárszolgálat. Ha pedig meggondolja magát a vásárló, akkor a vételár visszatérítése sem jelent gondot.

Vissza