Szűrés

A(z) mobilalkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek

Új fejlesztések a UD Studyversity appjában

2024. március 10. -

Új funkcióval bővült a UD Studyversity, a Debreceni Egyetem hallgatóknak szóló mobilapplikációja. Az egyetemi diákság körében népszerű hangulatjelentéshez kapcsolódóan új szolgáltatások váltak elérhetővé, és a fejlesztések során megújult az alkalmazás ajándékozási rendszere is.

Tovább

Viber: Új, vizuálisan vonzó és intuitív felhasználói felület segíti a beszélgetések rendszerezését

2024. március 7. -

Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális vezetője, elindítja a csevegőmappákat, amelyek lehetőséget nyújtanak a felhasználók számára, hogy gyorsan megtalálják a konkrét beszélgetéseket, és javítsák a kommunikációjuk kezelését. A felhasználói kényelmet szem előtt tartva tervezett csevegőmappák egyszerűsítik a csevegések szervezését azáltal, hogy lehetővé teszik a témák, csoportok vagy személyek szerinti könnyed kategorizálást.

Tovább

Kedvezményes e-könyv előfizetést kínál a Bookmate és a Yettel

2024. február 23. -

Az e-könyveket számos előnye miatt kedveli az olvasóközönség: praktikus hordozhatósága, rugalmassága és környezetbarát mivolta miatt világszerte egyre népszerűbb a formátum. Magyarországon a világ egyik legnagyobb e-könyv szolgáltatója, a Bookmate és a Yettel partnerségének eredményeként a digitális könyvmolyoknak már kedvezményesen is elérhető a Bookmate több millió kötetet tartalmazó e-könyv és hangoskönyv katalógusa, ami korlátok nélkül olvasható, hallgatható.

Tovább

Check in és asztalfoglalás mobilról

2024. február 22. -

A Smart Hotel Solution Zrt., a rendszerfüggetlen okosotthon-szakértő Chameleon Smart Home stratégiai partnere bemutatta a kifejezetten szállodák számára fejlesztett, okosotthonnal kombinált komplex szállodaüzemeltető rendszert. A Hotelify okoshotel-applikáció, amely az App Store és a Google Play felületein is elérhető, lefedi a szállodai tartózkodás teljes folyamatát a foglalástól a távozásig. A Hotelify segíti a vendégeket, hogy mobiltelefonjukon keresztül elérjék a szállodák szolgáltatását, az üzemeltetőket pedig abban támogatja, hogy komoly digitalizációt és hatékonyságnövelést hajthassanak végre a költséghatékonyabb és professzionálisabb hotelüzemeltetés érdekében.

Tovább