Szűrés

A(z) NMHH kulcsszót tartalmazó cikkek

Egyre többet mobilnetezünk

2023. december 13. -

A hatóság legújabb, a mobiltelefon-, a mobilinternet- és a mobil M2M-szolgáltatások főbb mennyiségi mutatóinak alakulását bemutató mobilpiaci jelentése szerint a mobiltelefonos adatforgalom továbbra is dinamikusan emelkedik, évi átlagos 37 százalékos növekedést mutat. A 2019 és 2023 első féléve közötti időszakot vizsgáló jelentés arra is rámutat, hogy a hívásforgalom korábban tapasztalt növekedése az elmúlt 1,5 évben megállt.

Tovább

Az NMHH az online filmek bűvkörét vizsgálta

2023. október 19. -

A szabadidő eltöltésének egyre népszerűbb formája az online film- és sorozatnézés. A nethasználó magyarok közül tízből négyen így kapcsolódnak ki hetente egy egész estés filmnek és egy rövidebb sorozatrésznek megfelelő időtartam erejéig. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a hét legnépszerűbb streamingszolgáltató forgalmi adatait egy speciális aspektusból: a számítógépek, a mobiltelefonok és a tabletek igénybevétele alapján tárta fel.

Tovább

Így változik mostantól az emberek online élettere

2023. október 9. -

Az Európai Bizottság 2023. április 25-én azonosította az online óriásplatformokat és a nagyon népszerű online keresőprogramokat, amelyeknek augusztus végéig kellett megfelelniük a DSA őket terhelő új kötelezettségeinek. A 19 óriás között kapott helyet a magyar felhasználók körében is nagy népszerűségnek örvendő két közösségimédia-platform, a Facebook és a TikTok is. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) azokat a fontosabb módosításokat emelte ki, amelyek hatással lehetnek az európai – így a magyar – emberek online életterére is.

Tovább

Így változott a streamingszolgáltatás piaca Magyarországon

2023. szeptember 19. -

Magyarországon az elmúlt két-három évben terjedt el az előfizetés mellett igénybe vehető lekérhető videótartalmak használata. A köznyelvben ez a szolgáltatás – nem teljesen pontosan – streamingként vált ismertté. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) évente végzett reprezentatív felmérése szerint legutóbb már a háztartások közel fele – 44 százaléka – nézett filmeket vagy sorozatokat ezeken a csatornákon. Sőt, az elmúlt két évben megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása is.

Tovább