Szűrés
A(z) kampány kulcsszót tartalmazó cikkek
Telekom karácsonyi kampány
Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.
Magyar zenészt választott a SONY a legújabb kampányához
A SONY már több mint 70 éve áll azon elköteleződése mellett, miszerint audio termékeivel egy olyan hidat épít a zene alkotói és fogyasztói között, ami garantálja az autentikus zenei élményt. Ennek érdekében jött létre a „For The Music” platform, amely célja a művészeti fejlesztés, a kreatív törekvések támogatása, beleértve a különleges tartalmakat, aktivitásokat, élményeket – mindezt a zenerajongókért.
Mobiltok, ami a fecskéket is védi!
Sok más vonulómadárral együtt ősszel fecskéink is elhagyják hazánkat. Kiemelten fontos azon madarak védelme, amelyek ugyanabba a fészekbe térnek vissza tavasszal, amelyet maguk mögött hagytak. A Telenor, a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) és a Cellect Hungary kampánya a füsti és molnárfecskék fészkeinek megóvására fókuszál, kiemelt hangsúlyt helyezve a lakosság felvilágosítására, érzékenyítésére.
Az AXE Ice Chill interaktív tesztjével most kiderül, ki kúl, és ki tolja túl!
Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill kúlságmérőkkel.